Jeg elsker det danske sommervejr for tiden. Jeg elsker at kunne gå uden for en dør, uden at skulle være pakket ind i tonsvis af trøjer, vinterstøvler og en kæmpe frakke - jeg er ret kuldskær. Jeg render for tiden mest rundt i et par behagelige shorts, en enkel t-shirt, mine TOMS espadrilles, mine halskæde fra Jane Kønig og mine solbriller. Intet mindre end perfekt. Når jeg ikke er iført dette, hopper jeg i min bikini. Jeg har erhvervet mig denne fra H & M i år og jeg er SÅ glad for den. Den er en perfekt balance mellem det sporty og det minimalistiske - en blanding jeg er vild med! Jeg er så heldig at være poolejer (mine forældre er i hvert tilfælde) og det er intet mindre end fantastisk. Bruger de fleste af mine vågne timer (når jeg altså ikke læser til eksamen...) på at bade, sole og læse i mine ynglingsblade som b.la. tæller ELLE og Costume. Det er livsnydelse på højt plan. 

Hvad er jeres ynglingsitem når vejret er godt og hvad fordriver I tiden med?  



Ingen kommentarer:

Send en kommentar