Denne fine halskæde fra Jane Kønig er det eneste smykke jeg går med, og den har haft plads omkring min hals siden jeg købte den. Jeg synes den er virkelig fin, simpel og personlig, da mit forbogstav O er repræsenteret. Den kan hurtigt pifte et kedeligt outfit op. Det er efterhånden et stykke tid siden jeg købte den, men jeg er sikker på at den stadigvæk er i produktion. Jeg købte den på Jane Kønigs hjemmeside til 600 kr. og den er alle pengene værd.

Jeg er (stadigvæk...) igang med eksamenslæsningen. Jeg har to eksamnier i denne uge og så er der ellers dømt sommerferie, som er yderst tiltrængt. I morgen skal jeg op i engelsk, hvilket jeg er en smule nervøs for, da jeg har valgt et meget personligt emne at skulle snakke om. Pyt, jeg er sikker på det nok skal gå og hvis det ikke gør, er det jo ikke verdens undergang.  

Hvad synes I om halskæden? 
Skal i til eksamen i denne uge? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar