Var jeg i Giveskud Zoo og kigge på dyr...


Drak jeg BubbleTea med min skønne lillebror, hvilket vi nok ikke gør igen, da det smagte forfærdeligt!...


Var på ferie i Nordsjælland og nød livet...


Var på ferie i Skagen og spiste is mmmh. Tror desværre ikke jeg får spist så mange is i år...



Var et smut i København med min bedsteveninde, Caroline - vi håber succesen gentager sig igen i år.

Jeg elsker sommer og alt hvad hører dertil. Sol, varme, ferie, afslapning, lyse aftener, brune ben og godt selskab. Sidste sommer var lidt anderledes end den plejer at være, da jeg ikke var i udlandet for første gang i hele min levetid (jeg skal vist nødigt klage, men alligevel..). Men vejret var jo skønt i Danmark, så det gjorde egentlig ikke så meget. I år skal jeg dog to uger til den sydlige del af Spanien med min mor, hvilket jeg glæder mig helt sindssygt til. Derudover skal jeg til Skagen med min far, som jeg også ser meget frem til. Jeg elsker Skagen og er der flere gange om året, da min farmor og farfar har et sommerhus inde i byen. 
Men inden jeg når så langt, skal jeg lige have overstået et par eksaminer. 

Hvad skal I i sommerferien? 


2 kommentarer:

  1. Åh mine ben!! Håber også succesen gentages <3

    SvarSlet
  2. De er da smækre! Vi må lige få aftalt en dato <3

    SvarSlet