Min smukke, søde, skønne mor 


Min fantastiske, vidunderlige, irriterende far og lillebror 


Min aller bedste og skønneste veninde 


Mine højt elskede brødre

Tænkte at jeg ville lave et lidt mere personligt indlæg - here you go! Her ser i min helt i gennem fantastiske familie. Min mor, som jeg kan dele alt med og som er min største forbillede. Min far som er min klippe og verdens bedste far. Min bedste veninde, som jeg godt nok ikke er i familie med, men (som har denne cool blog. Måske I allerede kender den?) som jeg har kendt siden jeg var tre måneder og som jeg aldrig ville være foruden. Mine elskede brødre, som betyder alt for mig. Og sidst men ikke mindst min mors kæreste, som inspirerer mig hver evig eneste dag.

Alt i alt elsker jeg alle dise mennesker fra månen og tilbage og de er en kæmpe del af, hvorfor jeg er som jeg er. 

Har I en ligeså skøn familie som jeg? 

1 kommentar: